Címkék

Paleolit táplálkozás

A paleolit táplálkozás egészséges.
Ma sok ember beteg, mert rosszul eszik.
Az ember szervezete nem szokta meg a rossz ételeet.
Az ember szervezete megbetegszik a rossz ételektől.
Például a magas szénhidrát tartalmú ételektől
magas vérnyomás alakul ki vagy
elhízik az ember.

Magas szénhidrát tartalmú étel:
liszt,
burgonya,
rízs,
kukorica,
cukor.

Ne igyál tejet.
A tej inzulin termeltet az ember szervezetével.
Inzulin érzéketlen lesz az ember szervezete.
Inzulin betegséget okozhat.
A tejben lektin található.
A lektin gyulladást okoz az ember szervezetében.

Ne egyél hüvelyest.
Hüvelyes például  a bab, borsó.
A hüvelyesekben is lektin található.
A lektin gyulladást okoz az ember szervezetében.

Ne egyél gabonafélét.
Gabonaféle például  a liszt.
A gabonafélék is lektin található.
A lektin gyulladást okoz az ember szervezetében.

Ne egyél növényi olajokat.
A növényi oljaok szívbetegséget okozhatnak.

Mit egyél?


Egyél:
húst
halat
gyümölcsöt
zöldséget
magvakat

Az egészséges recepteket a paleolit menüben találod.
Élj egészségesen.
Készíts paleolit ételeket!

 Paleo blog: http://elmirapaleokonyhaja.blogspot.hu/