Címkék

Háztartás

Fontos a konyha tisztán tartása.
Itt ötleteket olvashatsz.

ECET

Az ecet tisztít.
Ecettel tisztítsd a csapot, kádat, vécét.

Hogyan csináld?
Nézd meg a képeket!

Vízköves a csap.
 
1) Önts ecetet egy szivacsra!

2) Az ecetes szivaccsal töröld át a csapot!

3) Száraz ronggyal töröld át a csapot!

Kész! Újra csillog a csap könnyen érthetően. 


A wc is tisztítható ecettel.

1) Önts kevés ecetet a vécébe.

2) WC kefével dörzsöld át!

3) Öblitsd le a vécét!






Kész. Tiszta a wc könnyen érthetően!