Címkék

2016. február 24., szerda

Banános minipalacsinta

A mini palacsinta édes.

A mini palacsintát egyszerű elkészíteni.

A mini palacsinta ehető lekvárral vagy
gyümölcsökkel vagy
csokiöntettel.



Hozzávalók



1 banán





1 tojás



 1 csipet só





1 kávéskanál fahéj





1 kávéskanál nyírfacukor




olaj a sütéshez




tál



botturmix



merőkanál



serpenyő



lapos fakanál




Elkészítés

A banánt megpucolod.













A banánt a tálba teszed.













A tojást feltöröd, és a tálba öntöd.













A botturmixal összekevered a banánt a tojással.













A kávéskanál őrölt fahéjat a tálba teszed.













Csipet sót teszel a tálba.













Teáskanál nyírfacukrot teszel a tálba.













A tészát összeturmixolod a tálban.













A serpenyőt felmelegíted.
A serpenyőbe kis olajat öntesz.













A tésztából 1 adagot a kis merőkanállal a serpenyőbe kanalazol.













A tésztát megforgatod a serpenyőben.













Kész a banános minipalacsinta.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése