Címkék

2015. április 13., hétfő

Almakompót

A téli alma helyett terem új alma.
A téli alma már puha, ráncos.
Készíts belőle kompótot!
Finom desszert vagy leves.

Mi Szivárványországban cukorral csináljuk.
Otthon nyírfacukorral készítem, így egészséges.


Hozzávalók
1 evőkanál cukor vagy nyírfacukor
1 teáskanál őrölt fahéj
4 alma
víz a fazékba
fakanál
fazék
kés








Elkészítés
1) Az almákat mosd meg vízben.













2) Az almákat vágd fel cikkekre.
A magházat vágd ki.
















3) A feldarabolt almát tedd a fazékba.













4) Az evőkanál cukrot tedd a fazékba.













5) A teáskanál fahéjat öntsd a fazékba.













6) Vizet önts a fazékba. A víz lepje el az almákat.













7) Forrald az almák vizét.
Főzd a kompótot addig, amíg az almák puhák lesznek.
Keverd meg többször a kompótot főzés közben. 














Könnyen érthető kommunikációval készült recept.