Címkék

2014. október 15., szerda

Tojásrántotta tekercs

A tekercs könnyen elkészíthető.

Izgalmas kinézetű a rántotta.


Szeretem, ha 
egy klasszikus étel újszerűen néz ki.






Hozzávalók
3 tojás
1 csipet só
1 evőkanál olaj
tálka
villa
serpenyő és fakanál






Elkészítés

1) Az olajat öntsd a serpenyőbe!
Az olajat forrósítsd fel a tűzhelyen!














2) A tojásokat törd fel!
A tojásokat öntsd a tálba!
A tojáshéjat dobd ki!













3) A csipet sót szórd a tojásokra!













4) Villával keverd össze a tojásokat!













5) A tojás felét merd ki a forró serpenyőbe!
Ha ügyes vagy, 
a tojásokat öntheted is a tálból a serpenyőbe.













6) A rántottát süsd puhára!
Ne legyen átpirult, mert akkor tekerésnél törni fog.













7) A fakanállal tekerd fel a tojásrántottát, 
mintha palacsinta volna!
A végéből egy kicsit hagyj letekerve!
A feltekert tojásrészt húzd a serpenyő szélre!













8) A maradék tojást öntsd a serpenyőbe!
A beontott tojás érintkezzen a letekerve maradt tojással, 
hogy összesüljenek.












9) A fakanállal segítheted a tojások összesülését.













10) A megsült tojást tekerd fel tovább!
Úgy néz ki, mint egy palacsinta.















11) A tojásrántotta tekercset vágd fel, vagy 
egyben is tálalhatod!













Kész a tojásrántotta tekercs.













Könnyen érthető kommunikációval készült recept.