A tekercs könnyen elkészíthető.
Izgalmas kinézetű a rántotta.
Szeretem, ha
egy klasszikus étel újszerűen néz ki.
Hozzávalók
3 tojás
1 csipet só
1 evőkanál olaj
tálka
villa
serpenyő és fakanál
Elkészítés
1) Az olajat öntsd a serpenyőbe!
Az olajat forrósítsd fel a tűzhelyen!
2) A tojásokat törd fel!
A tojásokat öntsd a tálba!
A tojáshéjat dobd ki!
3) A csipet sót szórd a tojásokra!
4) Villával keverd össze a tojásokat!
5) A tojás felét merd ki a forró serpenyőbe!
Ha ügyes vagy,
a tojásokat öntheted is a tálból a serpenyőbe.
6) A rántottát süsd puhára!
Ne legyen átpirult, mert akkor tekerésnél törni fog.
7) A fakanállal tekerd fel a tojásrántottát,
mintha palacsinta volna!
A végéből egy kicsit hagyj letekerve!
A feltekert tojásrészt húzd a serpenyő szélre!
8) A maradék tojást öntsd a serpenyőbe!
A beontott tojás érintkezzen a letekerve maradt tojással,
hogy összesüljenek.
9) A fakanállal segítheted a tojások összesülését.
10) A megsült tojást tekerd fel tovább!
Úgy néz ki, mint egy palacsinta.
11) A tojásrántotta tekercset vágd fel, vagy
egyben is tálalhatod!
Kész a tojásrántotta tekercs.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése