Címkék

2014. július 19., szombat

Csokis meggydzsem

A csokis meggydzsem könnyen elkészíthető.

Különleges ízű dzsem télire.

Csodás téli nasi vagy süti ízesítő.

Húshoz is finom lehet.


Kellékek
 1 kiló meggy
1 tasak dzsemfix
5 evőkanál cukor
1 tál
1 fazék
1 fakanál
4 kisebb befőttesüveg
1 merőkanál




2 evőkanál kakaópor





botturmix







Elkészítés

1) A meggyet mosd meg.
A meggyet magozd ki.













2) A meggyet fazékban főzd meg.
A meggy megpuhul.
A meggyet összeturmixolhatod.













3) A zsemfixet öntsd a fazékba.













4) A cukrot öntsd a fazékba.













5) A 2 evőkanál kakaóport öntsd a fazékba.














6) A meggydzsemet keverd össze.
A meggydzsemet forrald fel.













7) A meggydzsemet merőkanállal kanalazd a befőttesüvegbe.
A befőttesüveg tiszta és száraz legyen.
A konyharuha segít, hogy
ne forrázd meg a kezed a forró dzsemmel.













8) Zárd le a befőttesüveget fedővel.













9) A befőttesüvegeket fordítsd fejre 5 percre.













10) Állítsd talpra a befőttesüvegeket.
Címkézd fel a befőttesüvegeket, hogy tudd, 
mikor készült, 
mi van az üvegben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése