Címkék

2013. október 11., péntek

Körte leves

3 körte
1 fazék víz = 3 bögre víz
1 kávéskanál őrölt fahéj
1 kis kávéskanál gyömbérpor
1 fazék
1 fakanál
botturmix





1) A körtét mosd meg.
A körtét vágd kis darabokra.
A körte magházát dobd ki.










2) Az őrölt fahéjat tedd a fazékba.








3) A gyömbérport tedd a fazékba.









4) A körte levest forrald 20 percig.










5) A kész levest óvatosan turmixold össze.
Vigyázat a leves forró.









Kész a leves!
Jó étvágyat!










Könnyen érthető kommunikációval készült recept.