Címkék

2013. augusztus 19., hétfő

Szilvaleves

Finom leves az év minden időszakában.

Frissen szedett gyümölcsből vagy mirelittből érdemes készíteni.
Könnyen, gyorsan elkészíthető.



Hozzávalók
15 szilva
1 liter víz = 3 bögre víz
3 evőkanál méz
1 kávéskanál fahéj
1 kávéskanál szegfőszeg
fazék
kanál
botturmix





Elkészítés
1) A szilvákat kimagozzuk, félbe vágjuk.
A szilvákat betesszük a fazékba.
A fazekat 180 fokra forrósítsd.


2) A liter vizet öntsd a fazékba.






3) A mézet tedd a fazékba.
A mézet a legvégén érdemes beletenni.
A méz jótékony anyagai nem tűnnek el, ha 
alacsony hőfokon keverjük az ételbe.

4) A fahéjat tedd a fazékba.

5) A szegfűszeget tedd a fazékba.



6) A szilvákat főzd puhára.



7) A szilvákat turmixold össze.










Kész a finom szilvaleves könnyen érthetően.










Könnyen érthető kommunikációval készült recept.