Címkék

2013. március 7., csütörtök

Spenótfőzelék gyorsan

Gyorsan elkészíthető étel.









Hozzávalók
1 csomag fagyasztott spenót

4 gerezd fokhagyma
1 kávéspohár tejszín
fazék
fakanál
reszelő






Elkészítés
1) A fagyasztott spenótot bontsd ki a csomagolásból.











2) A fagyasztott spenótot tedd a fazékba.
A tűzhelyet kapcsold erős lángra vagy fokozatra.











3)A fagyasztott spenótot olvaszd fel.
Fakanállal keverd közben.










4) A fokhagyma gerezdeket pucold meg.










5) A fokhagyma gerezdeket reszeld a spenóthoz.











6) Sózd meg a spenótot.
Kóstold meg óvatosan, hogy elég sós-e.










7) A főzőtejszínt öntsd a spenóthoz.










8) A főzőtejszínt keverd el.
Kicsit forrald át a spenótot.
Kész az egytálétel.










Könnyen érthető kommunikációval készült recept.