Címkék

2013. május 7., kedd

Mozzarella sajt paradicsommal és sajtos kiflivel - Vizi Viktória konyhájából

 
Könnyen elkészíthető.
Ízletes olasz étel.






 Hozzávalók
2 paradicsom

1 csomag mozzarella sajt




1 sajtos kifli

olaj

bazsalikom
vágódeszka
kés
tányér
serpenyő







Elkészítés
1) A mozzarella sajtot vágd fel karikákra.
Olyan vastag legyen mint a kisujjad. 













2) A paradicsomot is vágd fel karikákra.











3) A sajtos kiflit is vágd fel karikákra.










4) A serpenyőt tedd a tűzre.
Forrósítsd fel a serpenyőt.
A kifli szeleteket süsd meg a serpenyőben.
A kifli szeletek mindkét oldala kicsit barnás legyen.










5) A mozzarellát és a paradicsomot tedd a tányérra.
Sorrend: 1 mozzarella, 1 paradicsom.
3 evőkanál olajat csepegtess rájuk.










6) Bazsalikommal szórd meg a paradicsomot és mozzarellát.










7) Kész a mozzarella sajt paradicsommal és sajtos kiflivel.
Köszönet Viktóriának a receptért.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése