Friss zöldségekkel ízletes.
Egytál ételként ehető vagy
készíthető hozzá köret.
Hozzávalók
kis tányérnyi méretű csirkemell csíkok
4 répa
6 gerezd fokhagyma
1 nagy hagyma
vágódeszka
kés
serpenyő
fakanál
3 evőkanál olaj vagy 1 evőkanál zsír
kávéskanál só, kakukkfű
1 szál rozmaring
Elkészítés
1) A répákat, hagymát, fokhagymát vágd fel kis darabokra.
2) A 3 evőkanál olajat öntsd a serpenyőbe.
Kapcsold be a főzőlapot magas hőfokra.
3) A répát, hagymát, fokhagymát tedd a serpenyőbe.
4) A húst sózd meg.
5) A húst fűszerezd kakukkfűvel.
6) A húst forgasd össze a fűszerekben.
7) A zöldségeket párold meg amíg a húst fűszerezed.
Fedő kell a serpenyőre, hogy a zöldség saját levében puhuljon.
Fedő nélkül kiszárad a zöldség.
8) A húst tedd a serpenyőbe.
9) A húst a zöldséggel keverd össze.
10) A rozmaringot tedd a serpenyőbe.
A rozmaring lehet friss vagy szárított.
11) Keverd össze a húst a zöldséggel.
Süsd a zöldséges húst puhára.
Kész van a zöldséges csirkemell csíkok.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.
Nagyon fincsi :) Még null főzőtudománnyal is ízletesre készíthető :D köszi!
VálaszTörlésKedves László, nagyon köszönöm az elismerő szavakat. Hasonlóan finom és egyszerű a tükörtojással, párolt zöldséggel rakott csirkemell. Sok sikert!
Törlés