Címkék

2013. április 18., csütörtök

Zöldséges csirkemell csíkok


Friss zöldségekkel ízletes.

Egytál ételként ehető vagy 

készíthető hozzá köret.



Hozzávalók
kis tányérnyi méretű csirkemell csíkok
4 répa
6 gerezd fokhagyma
1 nagy hagyma
vágódeszka
kés
serpenyő
fakanál
3 evőkanál olaj vagy 1 evőkanál zsír
kávéskanál só, kakukkfű
1 szál rozmaring







Elkészítés
1) A répákat, hagymát, fokhagymát vágd fel kis darabokra.










2) A 3 evőkanál olajat öntsd a serpenyőbe.
Kapcsold be a főzőlapot magas hőfokra.










3) A répát, hagymát, fokhagymát tedd a serpenyőbe.










4) A húst sózd meg.










5) A húst fűszerezd kakukkfűvel.










6) A húst forgasd össze a fűszerekben.










7) A zöldségeket párold meg amíg a húst fűszerezed.
Fedő kell a serpenyőre, hogy a zöldség saját levében puhuljon.
Fedő nélkül kiszárad a zöldség.










8) A húst tedd a serpenyőbe.










9) A húst a zöldséggel keverd össze.










10) A rozmaringot tedd a serpenyőbe.
A rozmaring lehet friss vagy szárított.










11) Keverd össze a húst a zöldséggel.
Süsd a zöldséges húst puhára.











Kész van a zöldséges csirkemell csíkok.










Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon fincsi :) Még null főzőtudománnyal is ízletesre készíthető :D köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves László, nagyon köszönöm az elismerő szavakat. Hasonlóan finom és egyszerű a tükörtojással, párolt zöldséggel rakott csirkemell. Sok sikert!

      Törlés