Címkék

2013. február 19., kedd

Sültkrumpli - karikázott

 Egyszerűen elkészíthető köret.









Hozzávalók
2 közepes krumpli 1 embernek
olaj a sütéshez
kés
vágódeszka
sütőfazék
fakanál





Elkészítés
1) A krumplit mosd meg.










2) A krumplit szeleteld fel.











3) Olajat önts a fazékba.
Az olaj lepje el a krumplit.










4) A krumpli szeleteket tedd az olajba.










5) A krumplit süsd magas lángon.
180 fokon, Villany tűzhelyen 12-es állás.
A krumplit fordítsd meg a fakanállal.
A krumpli piruljon meg kicsit.











6) A krumplit szedd ki.
A krumpliról csöpögjön le az olaj.











Kész a sültkrumpli.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése