Címkék

2013. február 3., vasárnap

Mézes fekete retek leve - torokfájásra

 A fekete retek leve és a méz gyógyítja 
a torokfájást.

Ez a recept a házipatika része.
Egyszerű elkészíteni.   



Hozzávalók 
 1 fekete retek
1 tál
1 evőkanál méz
1 kés
1 evőkanál





Elkészítés
1) A retket hámozd meg.











2) A retek közepébe vágjál üreget.












3) A retket tedd tálba.
A retek üregébe tegyél mézet az evőkanállal.












4) Hagyd állni 1 napig.
A méz kiszívja a retek levét.











Sok levet ereszt a fekete retek.
Nézd meg a filmet.



Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése