Címkék

2013. január 17., csütörtök

Krumplipüré












Hozzávalók
3 közepes krumpli
 víz a fazékba
 só
 1 evőkanál zsír
 hámozó
 kés
 vágódeszka
 fazék
botrmixer






Elkészítés
1) A krumplikat hámozd meg.











2) A krumplikat mosd meg.










3) A krumplikat vágd apró darabokra.










4) A krumpli darabokat tedd a fazékba.
Vizet önts a fazékba.
A víz lepje el a krumplikat.








5) Kávéskanál sót önts a krumplira.










6) A krumplit főzd puhára.










7) Evőkanál zsírt tegyél a krumplira.










8) A krumplit botmixerrel törd össze.









Kész a krumplipüré.











Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése