Címkék

2012. november 26., hétfő

Cukkinis zellerkrémleves

Egészséges leves.

Paleo étel.

4 tányér leves.






Hozzávalók
1 cukkini
1 zeller
4 gerezd fokhagyma
1 hagyma
víz a fazékba
1 teáskanál só
1 teáskanál kakukkfű
1 evőkanál zsír
vágódeszka
kés
fazék
fakanál
botturmix






Elkészítés
1) A hagymát és fokhagymát hámozd meg.
A hagymát és fokhagymát vágd apró darabokra.











2) A cukkinit mosd meg.
A cukkinit vágd apró darabokra.










3) A zeller leveléből vágj le pár darabot.











4) A zeller levelét vágd apróra.











5) A zellert hámozd meg.











6) A zellert vágd apró darabokra.










7) A zsírt tedd a fazékba.
A tűzhelyet kapcsold be.










8) A cukkinit tedd a fazékba.










9) A zeller levelét tedd a fazékba.











10) A zellert tedd a fazékba.
A zöldségeket pirítsd 10 percig.
Keverd a zöldségeket fakanállal. 











11) A vizet önts a fazékba.
A víz lepje el a zöldségeket.











12) A sót szórd a fazékba.










13) A borsót szórd a fazékba.











14) A kakukkfüvet szórd a fazékba.
Főzd a zöldségeket puhára.
20 percig főzd a zöldségeket.











15) A zöldségeket turmixold össze.










Kész a cukkinis zeller leves.











Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

2012. november 13., kedd

Sütőtök birsalmaszósszal és galagonyával


Igazi őszi desszert.

Egészséges.






Hozzávalók
  2 birsalma
1 sütőtök
fél citrom leve
fél kávéskanál fahéj, szegfűszeg
víz
kés
vágódeszka
fazék
fakanál
tepsi
botturmix





Elkészítés

1) A birsalmákat mosd meg.











2) A birsalmákat vágd fel.
A birsalma magházát vágd ki késsel.











3) Vizet önts a fazékba.











4) A citromot vágd félbe.
A fél citrom levét facsard a fazékba.
Fűszerezheted a vizet fahéjjal, szegfűszeggel.










5) A birsalma darabokat tedd a vízbe.











6) A birsalmát forrald a vízben.
A birsalma darabok puhuljanak meg.











7) A birsalma puhára forrt.
A birsalma darabokat aprítsd krémessé a botturmixal.











8) A sütőtököt mosd meg.










9) A sütőtököt darabold fel.











10) A sütőtök darabokat tedd a tepsire.











11)180 fokon süsd 40 percig.
A sütőtökök széle barnuljon meg egy kicsit.











12) A birsalma szószból szedj 5 kanállal egy tányérra.
A sütőtökből kanalazz 3 darabot a birsalmaszószra.
Galagonyát tehetsz díszként a tányérra.










Könnyen érthető kommunikációval készült recept.