Címkék

2012. október 12., péntek

Tükörtojással, párolt zöldséggel rakott csirkemell

Egészséges étel.
Paleo étel.

1 embernek szól a recept.
1 csirkemell
1 sárgarépa
1 fehérrépa
1 paprika
1 tojás
zsír a sütéshez
1 hagyma
1 fokhagyma
tárkony
só és bors
víz a pároláshoz
serpenyő fedővel
kés
vágódeszka
fakanál





Elkészítés
1) A húst sózd, borsózd meg.











2) Tárkonnyal szórd meg a húst.











3) A zsírt olvaszd meg a serpenyőben.










4) A húst tedd a forró serpenyőbe.
A húst süsd 5 percig.











5) A húst fordítsd meg.
A húst süsd 5 percig.










6) A répákat, hagymát, fokhagymát, paprikát vágd fel.











7) A hagymát, fokhagymát tedd a serpenyőbe.











8) A répákat tedd a serpenyőbe.











9) A paprikát tedd a serpenyőbe.











10) A serpenyő fedőjét tedd a serpenyőre.
Pici vizet önts a serpenyőbe.
Párold 20 percig a húst a zöldségekkel.











11) A húst tedd a tányérra.











12) A zöldségeket tedd a húsra.











13) A tojást törd fel.
A tojás héját dobd ki.
A tojást a serpenyőben süsd meg.











14) A tükörtojást tedd a zöldségekre.










Kész a tükörtojással, zöldséggel rakott csirkemell.










Díszíthető vidáman.











Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

2012. október 1., hétfő

Krémes Meggyes - mákos

Nagyon finom.

Hamar elfogy a tepsi süti.
Hozzávalók

1 bögre darált mák
1 bögre liszt
1 bögre porcukor
5 evőkanál olaj
1 teáskanál sütőpor
3 csipet só
1 tojás
1 bögre tej
1 üveg magozott meggy
5 evőkanál cukor
1 zacskó vaníliás pudingpor
vaj a tepsi kikenéséhez
3 tál
1 bögre
kanál
tepsi
kés
Elkészítés
1) A bögre mákot öntsd a tálba.

2) A bögre lisztet öntsd a tálba.

3) A bögre porcukrot öntsd a tálba.

4) A teáskanál sütőport öntsd a tálba.

5) A 3 csipet sót öntsd a tálba.

6) Az 5 evőkanál olajat öntsd a tálba.

7) A tojást törd fel.
A tojást öntsd a tálba.
A tojás héját dobd ki. 
8) A bögre tejet öntsd a tálba.

9) A tálban a tésztát keverd össze.

10) A meggyet tedd a tésztába.

11) A meggyet keverd össze a tésztával.

12) A tepsit kend ki margarinnal.

13) Liszttel szórd be a tepsit.

14) A meggyes tésztát öntsd a tepsibe.

15) A tepsit tedd be a sütőbe.
A tésztát süsd 180 celsius fokon
A tésztát 30 percig süsd.

16) A meggy levét öntsd egy tálba.

17) Egy tálba öntsd a pudingport.

18) Az 5 evőkanál cukrot öntsd a pudingporhoz.

19) Keverd össze a cukrot a pudingporral.

20) A pudingport öntsd a meggylébe.

21) A meggyleves pudingot mikrohullámú sütőben melegítsd.
2 és fél percig melegítsd.
Vedd ki, keverd meg.


22) A meggyes pudingot tedd vissza a mikrohullámú sütőbe
2 és fél percig melegítsd.

23) A meggyes puding zselés kinézetű.

24) A piskóta megsült, vedd ki a sütőből.
A piskótát borítsd ki a tepsiből egy lapra vagy tálcára.
A piskótát vágd félbe késsel.
A piskóta felső részét emeld le az alsóról.

25) A meggyes pudingot kend a piskótára.

26) A piskóta tetejét tedd vissza a meggyes pudingos piskótára.

27) A piskótát vágd fel.

Jó étvágyat egy különösen finom édességhez.









Könnyen érthető kommunikációval készült recept.