Címkék

2012. augusztus 29., szerda

Paradicsomos zöldségragu

Zöldséges ragut csinálhatsz cukkiniből, vagy padlizsánból is.

A főtt tészta vagy rízs jó köret.
Hozzávalók

2 répa
2 fehérrépa
2 hagyma
2 gerezd fokhagyma
1 üveg paradicsompüré
kevés só, bors
kevés kaukkfű, rozmaring
3 evőkanál olaj
hámozó
kés
vágódeszka
serpenyő és fedő
fakanál
Elkészítés
1) A répákat, hagymákat, fokhagymát hámozd meg.

2) Vágd kis darabokra a répákat, hagymákat, fokhagymát.

3) Olajat önts a serpenyőbe.
A tűzhelyet kapcsold be.
Serpenyöt tedd a tűzre.

4) A répa, hagma, fokhagyma kockákat tedd a serpenyőbe.

5) A sót és borsót szórd a répára, hagymára.

6) A kakukkfüvet, rozmaringot szórd a répára, hagymára.

7) A serpenyöre tegyél fedőt.
A répát, hagymát, fokhagymát párold.

8) A paradicsomszószt öntsd a serpenyőbe.

9) A fakanállal keverd össze az ételt.
Kis ideig rotyogjon az étel.





Könnyen érthető kommunikácuóval készült recept.

2012. augusztus 27., hétfő

Főtt tészta


Hozzávalók

fél csomag tészta
víz a fazékba
1 kávéskanál só
3 evőkanál olaj
fazék
fakanál
tésztaszűrő
Elkészítés
1) A vizet öntsd a fazékba.
A fazekat tedd a tűzhelyre.
Forrjon fel a víz.

2) A sót öntsd a fazék vízbe.

3) Az olajat öntsd a fazék vízbe.

4) A tésztát tedd a vízbe.
A tészta megpuhul és belecsúszik a vízbe.

5) A tésztát forrald a fazékban puhára.
Főzd legalább 15 percig.

6) A tésztát öntsd át a szűrőbe.
Vigyázat, a tészta vize forró.

Kész a tészta.
Ehető mákkal, dióval, kakaóval.

A tészta ehető zöldséges raguval.
A recept könnyen érthető kommunikációval készült.

2012. augusztus 13., hétfő

Uncle Bens szószos csirkemell csíkok

A szószos csirkehús 
gyorsan elkészíthető.

Finom vacsora.
Hozzávalók

20 dekagramm csirkemell csíkok

3 evőkanál olaj
4 csipet só
1 üveg Uncle Bens szósz
válaztható sokféle ízből
serpenyő
fakanál
Elkészítés

1) A csirkemell csíkokat tedd a serpenyőbe.

2) Az olajat öntsd a serpenyőbe.

3) A sót öntsd a serpenyőbe.
A húst süsd ropogósra.

4) Az Uncle Bens szószt öntsd a serpenyőbe.

5) Keverd össze a szószt a hússal.

6) A szószt a hússal süsd 10 percig.

Kész a szószos csirkemell csíkok.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.