Címkék

2012. július 25., szerda

Zöldségfasírt


Könnyen elkészíthető.
Finom.
Bámilyen zöldséggel megcsinálható.
Például
cukkini, tök, répa, cékla, karalábé
2 répa
2 cékla
1 csipett só, 1 csipett fehérbors
8 evőkanál zsemlemorzsa
1 tojás

reszelő




hámozó
tál
kanál
olaj
magas falú serpenyő
vagy magas falú fazék
fakanál
Elkészítés
1) A répákat hámozd meg.


2) A céklákat hámozd meg.

3) Reszeld le a zöldségeket.

4) Sózd meg a zöldségeket.

5) Borsózd meg a zöldségeket.
6) A zsemlemorzsát kanalazd a tálba.
A tojást törd a tálba.


7) Keverd össze a zöldségeket a tojással, zsemlemorzsával.

8) A zöldség masszából gyúrj gombócokat.

9) Olajat önts a serpenyőbe.
A zöldség gombócokat tedd a forró olajba.

10) A zöldség golyók barnulnak.
A zöldség golyókat forgasd meg fakanállal.

11) A kész zöldség golyókat tedd szalvétára.
A szalvéta beszívja az olajat.
Kész a zöldségfasírt.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.