a töki pompost.
Finom, laktató étel.
Kovács Lajos mutatja be,
hogyan készítsünk töki pompost.
Finom, laktató étel.
Ízletes ebéd vagy vacsora.
Hozzávalók
1 bögre víz és víz a tésztához
1 teáskanál cukor
2 dekagramm élesztő = fél csomag élesztő
3 evőkanál olaj
1 kávéskanál só
1 nagy doboz tejföl
2 hagyma
1 csomag szalonna vagy bacon
1 kis csomag sajt
1 kis tál és 1 nagy tál
kanál
kés
tepsi
vágódeszka
reszelő
Elkészítés
1) A lisztet öntsd a tálba.
A sót öntsd a tálba.
A vizet öntsd a kis tálba.
A cukrot önsd a kis tálba.
Az élesztőt tedd a kis tálba.
Kanállal keverd össze.
2) Az élesztő felfut.
Olyan, mint a kakaós csigánál. Nézd meg itt!
Az élesztőt öntsd a liszthez.
Vizet önts a liszthez.
A tészta gyúrható legyen.
3) Gyúrd össze a tésztát.
Sokat kell gyúrni.
4) A tészta összeáll.
5) A tésztát tedd a tepsibe.
A tésztát nyomkodd szét a tepsiben.
6) Szurkáld meg a tésztát.
7) A hagymákat pucold meg.
8) A hagymákat vágd fel.
9) A tésztát kend meg tejföllel.
10) A tejfölös tésztára szórd a hagymákat.
11) A szalonnát vágd kis darabokra.
12) A szalonna darabokat szórd a tésztára.
13) A sajtot reszeld le.
14) A sajtot szórd a tésztára.
15) A tepsit tedd a sütőbe.
220 fokon süsd.
30 percet süsd.
A tészta aranybarna legyen.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.