Címkék

2012. november 13., kedd

Sütőtök birsalmaszósszal és galagonyával


Igazi őszi desszert.

Egészséges.






Hozzávalók
  2 birsalma
1 sütőtök
fél citrom leve
fél kávéskanál fahéj, szegfűszeg
víz
kés
vágódeszka
fazék
fakanál
tepsi
botturmix





Elkészítés

1) A birsalmákat mosd meg.











2) A birsalmákat vágd fel.
A birsalma magházát vágd ki késsel.











3) Vizet önts a fazékba.











4) A citromot vágd félbe.
A fél citrom levét facsard a fazékba.
Fűszerezheted a vizet fahéjjal, szegfűszeggel.










5) A birsalma darabokat tedd a vízbe.











6) A birsalmát forrald a vízben.
A birsalma darabok puhuljanak meg.











7) A birsalma puhára forrt.
A birsalma darabokat aprítsd krémessé a botturmixal.











8) A sütőtököt mosd meg.










9) A sütőtököt darabold fel.











10) A sütőtök darabokat tedd a tepsire.











11)180 fokon süsd 40 percig.
A sütőtökök széle barnuljon meg egy kicsit.











12) A birsalma szószból szedj 5 kanállal egy tányérra.
A sütőtökből kanalazz 3 darabot a birsalmaszószra.
Galagonyát tehetsz díszként a tányérra.










Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése