Címkék

2012. november 5., hétfő

Sörös csirkecomb tepsis krumplival

Egyszerűen elkészíthető.

Kiadós étel.






Hozzávalók
6 csirkecomb  -  1 ember = 2 csirkecomb
4 hagyma
6 közepes krumpli
olaj a tepsi kikenéséhez - olaj helyett zsír is jó
kés
vágódeszka
tepsi
alufólia
sör
1 erőleveskocka




Elkészítés
1) A tepsit étolajjal kend ki.


2) A csirkecombokat tedd a tepsibe.

3) A krumplikat vágd karikára.

4) A hagymákat vágd karikára.

5) A krumpli karikákat és a hagyma karikákat tedd a tepsibe.
Egy leveskockát tegyél a tepsibe.
Leveskocka helyett tehetsz fűszereket is (só, bors, tárkony).

6) A sörös dobozt nyisd ki.

7) A sör felét öntsd a tepsibe.

8) Fóliát tépj a tepsire.

9) A tepsit tedd a sütőbe.
A húst, krumplit süsd 180 fokon 30 percet.

10) A 30 perc letelt.
A tepsit vedd ki a sütőből konyharuhával.
Vigyázz, forró a tepsi.
A fóliát vedd le a tepsiről.
A tepsit tedd vissza a sütőbe.
A húst, krumplit süsd 180 fokon 30 percig.

11) A 30 perc letelt.
A tepsit vedd ki a sütőből.
A tepsi forró, vigyázz!
A tepsit alátétre tedd.
A húsokat forgasd meg villával.
A krumplit keverd össze.
A tepsit tedd vissza a sütőbe.
A húst, krumplit süsd 180 fokon 30 percig.

12) A hús mindkét oldala barnás színű.
A krumpli is picit barnás színű.
Vedd ki a tepsit a sütőből.
A tepsit alátétre tedd, mert forró.

Kész a tepsis vacsora.
Érdemes mellé salátát készíteni.
Keress mellé salátát a saláta menüben.









Könnyen értehtő kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése