Címkék

2012. november 26., hétfő

Cukkinis zellerkrémleves

Egészséges leves.

Paleo étel.

4 tányér leves.






Hozzávalók
1 cukkini
1 zeller
4 gerezd fokhagyma
1 hagyma
víz a fazékba
1 teáskanál só
1 teáskanál kakukkfű
1 evőkanál zsír
vágódeszka
kés
fazék
fakanál
botturmix






Elkészítés
1) A hagymát és fokhagymát hámozd meg.
A hagymát és fokhagymát vágd apró darabokra.











2) A cukkinit mosd meg.
A cukkinit vágd apró darabokra.










3) A zeller leveléből vágj le pár darabot.











4) A zeller levelét vágd apróra.











5) A zellert hámozd meg.











6) A zellert vágd apró darabokra.










7) A zsírt tedd a fazékba.
A tűzhelyet kapcsold be.










8) A cukkinit tedd a fazékba.










9) A zeller levelét tedd a fazékba.











10) A zellert tedd a fazékba.
A zöldségeket pirítsd 10 percig.
Keverd a zöldségeket fakanállal. 











11) A vizet önts a fazékba.
A víz lepje el a zöldségeket.











12) A sót szórd a fazékba.










13) A borsót szórd a fazékba.











14) A kakukkfüvet szórd a fazékba.
Főzd a zöldségeket puhára.
20 percig főzd a zöldségeket.











15) A zöldségeket turmixold össze.










Kész a cukkinis zeller leves.











Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése