Címkék

2012. október 12., péntek

Tükörtojással, párolt zöldséggel rakott csirkemell

Egészséges étel.
Paleo étel.

1 embernek szól a recept.
1 csirkemell
1 sárgarépa
1 fehérrépa
1 paprika
1 tojás
zsír a sütéshez
1 hagyma
1 fokhagyma
tárkony
só és bors
víz a pároláshoz
serpenyő fedővel
kés
vágódeszka
fakanál





Elkészítés
1) A húst sózd, borsózd meg.











2) Tárkonnyal szórd meg a húst.











3) A zsírt olvaszd meg a serpenyőben.










4) A húst tedd a forró serpenyőbe.
A húst süsd 5 percig.











5) A húst fordítsd meg.
A húst süsd 5 percig.










6) A répákat, hagymát, fokhagymát, paprikát vágd fel.











7) A hagymát, fokhagymát tedd a serpenyőbe.











8) A répákat tedd a serpenyőbe.











9) A paprikát tedd a serpenyőbe.











10) A serpenyő fedőjét tedd a serpenyőre.
Pici vizet önts a serpenyőbe.
Párold 20 percig a húst a zöldségekkel.











11) A húst tedd a tányérra.











12) A zöldségeket tedd a húsra.











13) A tojást törd fel.
A tojás héját dobd ki.
A tojást a serpenyőben süsd meg.











14) A tükörtojást tedd a zöldségekre.










Kész a tükörtojással, zöldséggel rakott csirkemell.










Díszíthető vidáman.











Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése