Címkék

2012. október 1., hétfő

Krémes Meggyes - mákos

Nagyon finom.

Hamar elfogy a tepsi süti.
Hozzávalók

1 bögre darált mák
1 bögre liszt
1 bögre porcukor
5 evőkanál olaj
1 teáskanál sütőpor
3 csipet só
1 tojás
1 bögre tej
1 üveg magozott meggy
5 evőkanál cukor
1 zacskó vaníliás pudingpor
vaj a tepsi kikenéséhez
3 tál
1 bögre
kanál
tepsi
kés
Elkészítés
1) A bögre mákot öntsd a tálba.

2) A bögre lisztet öntsd a tálba.

3) A bögre porcukrot öntsd a tálba.

4) A teáskanál sütőport öntsd a tálba.

5) A 3 csipet sót öntsd a tálba.

6) Az 5 evőkanál olajat öntsd a tálba.

7) A tojást törd fel.
A tojást öntsd a tálba.
A tojás héját dobd ki. 
8) A bögre tejet öntsd a tálba.

9) A tálban a tésztát keverd össze.

10) A meggyet tedd a tésztába.

11) A meggyet keverd össze a tésztával.

12) A tepsit kend ki margarinnal.

13) Liszttel szórd be a tepsit.

14) A meggyes tésztát öntsd a tepsibe.

15) A tepsit tedd be a sütőbe.
A tésztát süsd 180 celsius fokon
A tésztát 30 percig süsd.

16) A meggy levét öntsd egy tálba.

17) Egy tálba öntsd a pudingport.

18) Az 5 evőkanál cukrot öntsd a pudingporhoz.

19) Keverd össze a cukrot a pudingporral.

20) A pudingport öntsd a meggylébe.

21) A meggyleves pudingot mikrohullámú sütőben melegítsd.
2 és fél percig melegítsd.
Vedd ki, keverd meg.


22) A meggyes pudingot tedd vissza a mikrohullámú sütőbe
2 és fél percig melegítsd.

23) A meggyes puding zselés kinézetű.

24) A piskóta megsült, vedd ki a sütőből.
A piskótát borítsd ki a tepsiből egy lapra vagy tálcára.
A piskótát vágd félbe késsel.
A piskóta felső részét emeld le az alsóról.

25) A meggyes pudingot kend a piskótára.

26) A piskóta tetejét tedd vissza a meggyes pudingos piskótára.

27) A piskótát vágd fel.

Jó étvágyat egy különösen finom édességhez.









Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése