Címkék

2012. szeptember 27., csütörtök

Rántott patiszon

Finom feltét főzelékhez vagy
krumplihoz vagy rízshez.

Kicsit munkaigényes.

Hozzávalók

1 patiszon
1 teáskanál só
1 bögre liszt
3 tojás
1 bögre zsemlemorzsa
fél üveg olaj
kés
vágódeszka
5 tányér
villa
fazék vagy magas falú teflon serpenyő
fakanál vagy kiszedő
Elkészítés
1) A patiszont vágd félbe.

2) Vágd le a patiszon héját.
Kapard ki a patiszon magját és belét.

3) A patiszont vágd fel nagyobb csíkokra.

4) A patiszont sózd meg.

5) A panírozáshoz készülj elő.
1 tányérra tedd a sózott patiszont.
1 tányérba önts lisztet.
1 tányérba törd fel a tojást.
A tojás héját dobd ki.
A tojás fehérjét és sárgáját keverd össze villával.
1 tányérba önts zsemlemorzsát.
1 tányért tegyél ki, hogy rátedd a kész patiszont.

6) A patisznt forgasd meg a lisztben.

7) A patiszont forgasd meg a tojásban.
Használj villát.

8) A patiszont forgasd meg a zsemlemorzsában.

9) Minden patiszon darabot panírozz be.

9) A fazekat tedd fel a főzőlapra.
A fél üveg olajat öntsd bele.
Az olajat melegítsd forróra.
A forró olajba tedd a panírozott patiszont.
A patiszonokat süsd az olajban.

10) A patiszonokat forgasd meg fakanállal vagy kiszedővel.
A patiszon aranybarna színű legyen.

Jó étvágyat a rántott patiszonhoz!
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése