Címkék

2012. szeptember 6., csütörtök

Káposztás tészta

Finom, egyszerű étel.
2 embernek készíted.
A tészta főzését nézd meg ide kattintva.
Kocka tésztát főzzél.
A tésztát előre megfőzheted, vagy
a káposzta pirítása közben.
Hozzávalók a pirított káposztához

1 kis káposzta
4 evőkanál olaj
2 evőkanál cukor
1 teáskanál só
fazék
kanál
reszelő
kés
fakanál
tál
Elkészítés
1) Az olajat öntsd a fazékba.
Forrald az olajat.

2) A cukrot keverd az olajhoz.

3) A káposztát pucold meg.
A káposztát vágd 4 részre.

4) A káposzta darabokat reszeld le egy tálba.

5) A káposztát sózd meg.

6) A cukros olajat keverd meg többször a fazékban.

7) A káposztát tedd a fazékba.

8) A káposztát keverd össze az olajos cukorral.
Pirítsd arany színűre a káposztát.

9) A főtt tésztát tedd a káposztára.

10) A tésztát és a káposztát keverd össze.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése