Címkék

2012. augusztus 13., hétfő

Uncle Bens szószos csirkemell csíkok

A szószos csirkehús 
gyorsan elkészíthető.

Finom vacsora.
Hozzávalók

20 dekagramm csirkemell csíkok

3 evőkanál olaj
4 csipet só
1 üveg Uncle Bens szósz
válaztható sokféle ízből
serpenyő
fakanál
Elkészítés

1) A csirkemell csíkokat tedd a serpenyőbe.

2) Az olajat öntsd a serpenyőbe.

3) A sót öntsd a serpenyőbe.
A húst süsd ropogósra.

4) Az Uncle Bens szószt öntsd a serpenyőbe.

5) Keverd össze a szószt a hússal.

6) A szószt a hússal süsd 10 percig.

Kész a szószos csirkemell csíkok.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése