Címkék

2012. augusztus 29., szerda

Paradicsomos zöldségragu

Zöldséges ragut csinálhatsz cukkiniből, vagy padlizsánból is.

A főtt tészta vagy rízs jó köret.
Hozzávalók

2 répa
2 fehérrépa
2 hagyma
2 gerezd fokhagyma
1 üveg paradicsompüré
kevés só, bors
kevés kaukkfű, rozmaring
3 evőkanál olaj
hámozó
kés
vágódeszka
serpenyő és fedő
fakanál
Elkészítés
1) A répákat, hagymákat, fokhagymát hámozd meg.

2) Vágd kis darabokra a répákat, hagymákat, fokhagymát.

3) Olajat önts a serpenyőbe.
A tűzhelyet kapcsold be.
Serpenyöt tedd a tűzre.

4) A répa, hagma, fokhagyma kockákat tedd a serpenyőbe.

5) A sót és borsót szórd a répára, hagymára.

6) A kakukkfüvet, rozmaringot szórd a répára, hagymára.

7) A serpenyöre tegyél fedőt.
A répát, hagymát, fokhagymát párold.

8) A paradicsomszószt öntsd a serpenyőbe.

9) A fakanállal keverd össze az ételt.
Kis ideig rotyogjon az étel.





Könnyen érthető kommunikácuóval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése