Címkék

2012. augusztus 27., hétfő

Főtt tészta


Hozzávalók

fél csomag tészta
víz a fazékba
1 kávéskanál só
3 evőkanál olaj
fazék
fakanál
tésztaszűrő
Elkészítés
1) A vizet öntsd a fazékba.
A fazekat tedd a tűzhelyre.
Forrjon fel a víz.

2) A sót öntsd a fazék vízbe.

3) Az olajat öntsd a fazék vízbe.

4) A tésztát tedd a vízbe.
A tészta megpuhul és belecsúszik a vízbe.

5) A tésztát forrald a fazékban puhára.
Főzd legalább 15 percig.

6) A tésztát öntsd át a szűrőbe.
Vigyázat, a tészta vize forró.

Kész a tészta.
Ehető mákkal, dióval, kakaóval.

A tészta ehető zöldséges raguval.
A recept könnyen érthető kommunikációval készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése