Címkék

2012. június 11., hétfő

Májjal sült sütőtök Anita módra

A máj és a sütőtök egészséges ételek.

A képes receptet
Szebelédi - Kurucz Anita készítete.
Köszönjük.
Hozzávalók

2-3 darab máj
fél sütőtök
1 csipet só
2 gerezd fokhagyma
vágódeszka
kés
serpenyő
fakanál
Elkészítés
1) A sütőtököt vágd fel.

2) A sütőtök darabokat tedd a serpenyőbe.

3) A máj darabokat tedd a serpenyőbe.

4) A fokhagymát reszeld a májjal sült sütőtökre.
A fokhagymát apróra is vághatod.

5) A májjal a sütőtököt párold puhára.
Fedőt tehetsz a serpenyőre.
A puha májat vágd kisebb darabokra a serpenyőben.

6) Sózd meg a májjal sült sütőtököt.


Kész a májjal sült sütőtök.


Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése