Címkék

2012. március 13., kedd

Tojásos lecsó


1 hagyma
4 paprika
2 paradicsom
3 evőkanál olaj
2 tojás
kés
vágódeszka
fazék
fakanál
tálka
villa
Elkészítés

1) A hagymát hámozd meg.

2) A paprikákat és paradicsomokat mosd meg.

3) A paprikát tisztítsd meg.

4) A 3 evőkanál olajat öntsd a fazékba.
A fazekat tedd a tüzhelyre.
A tűzhelyen hevítsd az olajat.

5) A hagymát vágd apró darabokra.
A hagymát öntsd az olajba.

6) A paprikát és a paradicsomot vágd apróra.

7) A felvágott paprikát és paradisomot tedd a fazékba.

8) A hagymát, paprikát, paradicsomot főzd 15 percig.
Fedőt tegyél a fazékra.
A zöldségek megfonnyadnak a fazékban.

9) A 2 tojást törd fel tálkába.
A tojásokat verd fel villával. Itt megnézheted a tojás felverést.
A tojásokat öntsd a fazékba.
Tehetsz a rántottába fűszert.
Én nem tettem.

10) A tojásos lecsót kevergetve főzd.
A tojás megkeményedik.
Olyan lesz, mint a rántotta.

Kész a tojásos lecsó. Jó étvágyat!


Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése