Címkék

2012. február 6., hétfő

Fehérrépa leves


Hozzávalók

5 darab fehérrépa


3 gerezd fokhagyma
2 evőkanál olaj
1 liter víz
só és bors
fazék
fakanál
hámozó
kés
vágódeszka
botturmix
Elkészítés

1) A fehérrépákat és a fokhagymát pucold meg.


2) A fehérrépákat és a fokhagymákat vágd apróra.

3) Az olajat öntsd a fazékba.
A főzőlapot kapcsold be.

4) A felvágott zöldségeket öntsd a fazékba.

5) A zöldségeket kevergetve pirítsd kicsit.

6) A zöldségeket öntsd fel vízzel.
A víz lepje el a zöldségeket.
A levest sózd meg és borsózd meg.
Ízesen szereted? Tegyél bele leveskockát.

7) A megfőtt levest turmixold össze.

Kész a fehérrépa leves könnyen érthető recept alapján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése