Címkék

2012. február 2., csütörtök

Brownie - a csokis csoda egyszerűen


Hozzávalók
2 evőkanál kakaópor
10 dekagramm vaj
10 dekagramm étcsokoládé
5 dekagramm tejcsokoládé
8 dekagarmm liszt = 2 bögre liszt
15 dekagramm cukor = 1 és fél bögre cukor
4 darab tojás
kés
fazék
kanál és habverő
tepsi (kb. 20 X 22 centiméteres tepsi)

Elkészítés

1) A 10 dekagramm vajat vágd le.

2) A vajat olvaszd fel a fazékban.

3) A tábla csokikat törd össze.

4) A csoki darabokat tedd a vajhoz, és olvaszd meg.

5) A 2 kanál kakaóport tedd a vajhoz.

6) A lisztet tedd a vajhoz.

7) A cukrot tedd a vajhoz.

8) A 4 tojást tedd a vajhoz.

9) Keverd össze.

10) A tepsit kend ki vajjal.
A tepsit lisztezd be.
A tésztát öntsd a tepsibe.

11) A tésztát süsd 180 fokon 25 percig.


Kész az amerikai brownie.
A tésztája kicsit ragacsos és sűrű.
Laktató édesség.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

1 megjegyzés: