Címkék

2012. január 27., péntek

Paradicsomleves


Hozzávalók

 3 evőkanál olaj
2 evőkanál liszt
1 üveg paradicsomszósz
kevés só
1 fej hagyma
3 darab babérlevél
kés
2 literes fazék
fakanál
1 liter víz

Elkészítés

1) A 3 evőkanál olajat öntsd a fazékba.

2) A 2 evőkanál lisztet tedd a fazékba.
Gyorsan keverd az olajat és a lisztet.
Könnyen leég a rántás.

3) A papardicsompürét öntsd a fazékba.

4) Sót önts a fazékba.

5) 1 liter vizet önts a fazékba.

6) A hagymát pucold meg.
A hagymát tedd a fazékba.

7) A 3 darab babérlevelet tedd a fazékba.

8) A levest forrald egy kicsit.

Kész a paradicsomleves.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése