Hozzávalók
5 darab közepes répa
3 evőkanál olaj
1 liter víz
1 darab erőleves kocka
1 kis doboz főzőtejszín
fazék
fakanál
kés
vágódeszka
hámozó
botturmix
Elkészítés
1) A répák héját hámozd le.
Vágd le a répák végeit.
2) A répákat karikázd fel.
3) Önts 3 evőkanál olajat a fazékba.
Kapcsold be a tűzhelyet.
4) Tedd a répa karikákat a fazékba.
Dinszteld meg a répát.
A dinsztelés azt jelenti, hogy
kicsit megsütöd a répát.
A dinsztelés kiemeli a répa színét a levesben.
5) Önts 1 liter vizet a répára.
Tedd bele a vízbe a leveskockát.
6) Forrald fel a levest.
Öntsd a főzőtejszínt a levesbe.
7) Turmixold össze a répát a levesben.
Kész a tejszínes répaleves.
Még a kisgyerekek is szeretik.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.