Címkék

2011. július 26., kedd

Melegszendvics

Hozzávalók

kocka kenyér
margarin
sajt
tányér
kés
Elkészítés

1) A kockakenyeret kend meg margarinnal.

2) Vágj sajtot a kenyerekre.

3) A sajtot tedd a kenyérre.

4) A kenyereket borítsd össze.
A kenyereket tedd a melegszendvics sütőbe.
5) Csukd be a melegszendvics sütőt.
6) Várd meg a melegszendvicssütő jelzését.
7) Vedd ki a kész melegszendvicseket.

Kész a melegszendvics.
Könnyen érthető reggeli.


Csokifagyis sárgadinnye


sárgadinnye

csokoládé fagylalt
kókuszreszelék
kés
fagyiskanál
tál
Elkészítés

1) A sárgadinnyét vágd félbe.
Szedd ki a sárgadinnye magját.

2) Vájd ki a sárgadinnye belét.
Késsel is kivághatod.

3) A sárgadinnye darabokat tedd egy tálba vagy tányérra.

4) Kanalazz csokifagyit a sárgadinnyére.

5) Szórd meg a fagyis dinnyét kókuszreszelékkel.

Kész a csokifagyis sárgadinnye.
Könnyen érthető nyári hűsítő.

2011. július 22., péntek

Limonádé






Hozzávalók

1 liter víz
10 evőkanál citromlé
5 evőkanál cukor
1 kancsó
1 evőkanál

Elkészítés

1) Az 1 liter vizet öntsd a kancsóba.


2) A 10 evőkanál citromlevet öntsd a kancsóba.


3) Az 5 evőkanál cukrot öntsd a kancsóba.


4) Keverd össze.


Kész a limonádé könnyen érthetően.

2011. július 20., szerda

Kókuszgolyó

Hozzávalók
fél zacskó darált háztartási keksz
4 evőkanál kakaópor
1 evőkanál cukor
fél bögre tej = körülbelül 2 deciliter tej
8 evőkanál kókuszreszelék
1 tál
1 evőkanál



Elkészítés
1) A fél zacskó darált kekszet öntsd a tálba.



2) 4 evőkanál kakaóport öntsd a tálba.


3) 1 evőkanál cukrot öntsd a tálba.


4) Fél bögre tejet öntsd a tálba.


5) Keverd össze.


6) Gyúrj golyókat a tésztából.


7) A kókuszreszeléket öntsd tányérra.
Forgasd meg a golyókat a kókuszreszelékben.


Kész a kókuszgolyó könnyen érthetően.