Címkék

2011. december 16., péntek

Sült alma Anita módra

A recept Szebelédi- Kurucz Anitától származik.
Egyszerű, finom téli nasi.


Hozzávalók
1 ember = 1 alma
2 kanál méz = 1 alma
4 darab dióbél = 1 alma
kés
kanál
tepsi
sütőpapír

Elkészítés

1) Az almákat hámozd meg.

2) Az almákat vágd félbe.
Az almák csumáját vágd ki.

3) A tepsibe tegyél sütőpapírt.
A fél almákat tedd tepsibe.

4) 1 kanál mézet önts az almák közepébe.

5) 4 szem dióbelet tegyél minden alma közepébe.

6) A tepsit tedd be a sütőbe.
Az almákat süsd 200 fokon 15 percet.
Az almák süljenek át.


Kész a téli sült alma.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése