Címkék

2011. december 5., hétfő

Paradicsomleves

4 evőkanál étolaj
2 evőkanál liszt
1 üveg paradicsom sűrítmény
kevés só
1 liter víz
1 fej vöröshagyma
3 babérlevél
2 literes fazék
fakanál
Elkészítés

1) Olajat önts a fazékba.
A tűzhelyen forrósítsd az olajat.

2) 2 evőkanál lisztet öntsd az olajra.
Ez a rántás. Vigyázz, ne égjen oda.
Folyamatosan keverd a rántást.

3) A paradicsom sürítményt öntsd a rántásra.
Kicsit forrósítsd a paradicsompürét.

4) Egy kis sót szórj a paradicsompürébe.
Édesszájú vagy?
Tegyél 2 evőkanál cukrot a levesbe.

5) Vízzel öntsd fel a paradicsompürét.

6) A vöröshagymát pucold meg.
Tedd be a levesbe.

7) 3 babérlevelet tegyél a levesbe.

8) A paradicsomlevest forrald fel.
Kész a paradicsomleves.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése