Címkék

2011. december 19., hétfő

Mézeskalács egyszerűen

Egyszerű elkészítés.
Karácsonyi ajándéknak is tökéletes.











Hozzávalók

28 dkg liszt = 28 evőkanál liszt
10 dkg vaj = kocka rama fele
2 tojás
2 evőkanál méz
18 dkg cukor = 18 evőkanál cukor
1 kiskanál szódabikarbóna
1 kávéskanál fahéj
1 kávéskanál szegfűszeg
1 narancs reszelt héja, ha szükséges, reszelő
tál
kanál
gyúrófa
szaggató forma




tepsi
sütőpapír





Elkészítés
1) A lisztet tedd a tálba.

2) A cukrot tedd a tálba.

3) A mézet tedd a tálba.

4) A 2 tojást tedd a tálba.

5) A kiskanál szódabikarbónát tedd a tálba.

6) A szegfűszeget tedd a tálba.

7) A fahéjat tedd a tálba.

8) A narancs héját reszeld a tálba.

9) A vajat tedd a tálba.

10) A tésztát gyúrd össze.

11) A tészta összeáll.

12) A tésztát tedd be a hűtőbe 1 órát.

13) Lisztezd be az asztalt vagy a gyúródeszkát.
A tésztát tedd rá.

14) A tésztát nyújtsd ki gyúrófával. vékonyra.
4 miliméteres legyen, CD tok vastag.

15) Szaggatóval vágj formákat a tésztából.

16) A tészta formákat díszítheted mazsolával, dióval, tortadarával.
Díszítés nélkül is finom lesz.

17) A sütőpapírt tedd a tepsire.
A tészta formákat tedd a sütőpapírra.

18) A tepsit tedd a sütőbe.
A mézeskalácsot 200 fokon 8 percig süsd.
A mézeskalács kicsit barna legyen.

Kész a mézeskalács.

Ajándéknak szép és finom.
Dobozba csomagolható.

A mézeskalács papírba is csomagolható ajándék.










Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok az oldalhoz! Nagyon nagy vállalás, jó kivitelezés.

    VálaszTörlés