Címkék

2011. november 28., hétfő

Tejbegríz

2 bögre tej = 6 deciliter tej
10 evőkanál gríz
1 csipet só
2 evőkanál kakaópor
4 evőkanál cukor
fazék
fakanál
Elkészítés

1) A tejet öntsd a fazékba.

2) A tejet kezd el forralni.

3) A grízt öntsd a tejbe.
A tejet a grízzel keverd forralás közben.

4) Sózd meg a tejbegrízt.
Keverd tovább forrásig a tejbegrízt.
Ha nem kevered leég a fazék aljára.

A felforrt tejbegrízt öntsd tényárba.
A tejbegrízt ízesítsd kedvedre kakaóval és cukorral
vagy fahéjjal.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése