Címkék

2011. november 23., szerda

Sütőtök

sütőtök
nagy kés
nagy tepsi

Elkészítés
1) A sütőtököt mosd meg és vágd ketté.

2) A sütőtököt vágd fel darabokra.
A magokat kanálla kiszedheted.
Én a magokat a tökben hagyom.
A magok átsülve tökmagok.

3) A sütőtök darabokat tedd tepsire.


4) A tesit tedd a sütőbe.
A sütőtököt süsd 200 fokon 40 percig.
Süsd barnára.

5) A kész sütőtököt vedd ki a sütőből.

Kész a finom sütőtök.
Jó étvágyat!
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése