Címkék

2011. november 2., szerda

Sült virsli

1 csomag virsli
kés
serpenyő




fakanál





Elkészítés

1) A virsliket vágd félbe.










2) A virsliket irdald be.
A virslik tetejét vágd be.










3) A virsliket tedd serpenyőbe.
A virsliket süsd barnára.










4) Fordítsd meg a virsliket.
Süsd a másik oldalukat is barnára.










Kész a sült virsli.










Könnyen érthető recept.

2 megjegyzés: