Címkék

2011. november 2., szerda

Sült gyümölcsök

Hozzávalók

2 alma
2 birsalma
2 répa
hámozó
kés
tepsi





Elkészítés

1) Az almákat, a birsalmákat és a répákat mosd meg.


2) Az almákat, a birsalmákat és a répákat vágd össze.










3) A felvágott gyümölcsöket tedd a tepsibe.










 4) A tepsi tedd a sütőbe.
170 fokon süsd 40 percet.
A gyümölcsök kicsit barnuljanak meg.










Készen van a sült gyümölcs tál.
Ez az étel egészséges.










Könnyen érthető sült gyümölcs tál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése