Címkék

2011. november 3., csütörtök

Sörben sült csirkecomb- könnyen érthetően

csirkecomb   1 ember 2 csirkecomb
fél doboz sör
1 erőleveskocka
margarin
tepsi
2 villa
alufólia





Elkészítés

1) Olajjal kend ki a tepsit.













2) A sört nyisd ki.










3) A megpucolt, mosott csirkecombokat tedd a tepsibe.










4) A doboz sör felét öntsd a csirkecombokra.











5) Az erőleveskockát tedd a csirkecombok közé.










6) A csirkecombokra kenj kis margarint.










7) Alufóliával fedd be a tepsit.










8) A tepsit tedd a sütőbe.
Süsd 30 percet 170 fokon.










9) Az alufóliát vedd le a tepsiről.
Vigyázz, mert a gőz kicsap az alufólia alól.










10) A csirkecombokat fordítsd meg.










11) Tedd vissza a tepsit a sültőbe alufólia nélkül.
Süsd 30 percig 170 fokon.
Barnára süsd a csirkecombokat.










12) A csirkecombokat fordítsd meg.










13) A tepsit tedd be a sütőbe.
Süsd 30 percig 170 fokon.
Süsd a csirkecombot barnára.










14) Barnára sült a csirkecomb?
Vedd ki a sütőből.










Kész a sörben sült csirkecomb.










Jó étvágyat!










könnyen érthető recept

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése