Címkék

2011. november 23., szerda

Birsalmaszósz

2 birsalma
víz
2 evőkanál cukor
késhegynyi fahéj
2 evőkanál tejföl
1 evőkanál liszt
kés
vágódeszka
fazék
kanál
tálka
Elkészítés
1) A birsalmát mosd meg.

2) A birsalmát pucold meg.

3) A birsalmát magozd ki.

4) A birsalmát vágd kis darabokra.

5) A birsalma darabokat tedd a fazékba.

6) A birsalmára önts vizet, hogy ellepje.

7) A birsalmát főzd forrásig.
Tegyél bele 2 evőkanál cukrot.

8) A birsalmába tedd bele a késhegynyi fahéjat.
Keverd el a birsalmát.

8) Amíg fő a birsalma, készíts habarást.
Tálba tegyél 2 evőkanál tejfölt.

9) A tejfölhöz tegyél 1 evőkanál lisztet.

10) A tejfölt és a lisztet keverd el.

11) A habarást öntsd a birsalmára.

12) A habarást keverd el a birsalmával.

13) A birsalmaszószt forrald fel kicsit.

Jó étvégyat a birsalmaszószhoz!

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése