Címkék

2011. szeptember 9., péntek

Olajbogyós saláta

Hozzávalók

1 fej saláta
1 kígyóuborka
2 paradicsom
2 paprika
15 szem olajbogyó
tál
kés

Elkészítés

1) A zöldségeket mosd meg.

2) A saltát tépd össze a tálba.
Az uborkát vágd kis darabokra a tálba.
Nehéz a vágás, vágj vágódeszkán.

3) A paradicsomokat vágd kis darabokra a tálba.

4) A paprikát vágd kis darabokra a tálba.

5) Az olajbogyókat kis darabokra vághatod a tálba.
Az olajbogyókat egészben is beleteheted a tálba.

6) A salátát keverd össze.
Használhatsz kanalat.
Én kézzel szeretem összekeverni.


Kész a paleolit saláta.
Egészséges.
Könnyen érthető recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése