Címkék

2011. augusztus 21., vasárnap

Tejszínes répaleves

Hozzávalók

5 darab közepes répa
3 evőkanál olaj
1 liter víz
1 darab erőleves kocka
1 kis doboz főzőtejszín
fazék
fakanál
kés
vágódeszka
hámozó
botturmix

Elkészítés

1) A répák héját hámozd le.
Vágd le a répák végeit.

2) A répákat karikázd fel.

3) Önts 3 evőkanál olajat a fazékba.
Kapcsold be a tűzhelyet.

4) Tedd a répa karikákat a fazékba.
Dinszteld meg a répát.
A dinsztelés azt jelenti, hogy
kicsit megsütöd a répát.
A dinsztelés kiemeli a répa színét a levesben.

5) Önts 1 liter vizet a répára.
Tedd bele a vízbe a leveskockát.

6) Forrald fel a levest.
Öntsd a főzőtejszínt a levesbe.

7) Turmixold össze a répát a levesben.

Kész a tejszínes répaleves.
Még a kisgyerekek is szeretik.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése