Címkék

2011. augusztus 16., kedd

Sült paprika Anita módra

Hozzávalók
10 darab paprika
2 evőkanál olaj
2 csipet só
4 darab tojás
serpenyő
szűrőtál
fakanál
kés
tányér
villa
Elkészítés
1) A paprikákat mosd meg.

2) A paprikákat végd fel a serpenyöbe.

3) 2 evőkanál olajat önts a paprikákra.

4) A paprikát fakanállal keverd meg.
Hagyd párolódni a paprikát 5 percig.

5) 2 csipet sót tegyél a paprikára.
A paprikát keverd meg.

6) A tojásokat törd fel.
Hogyan kell a tojást feltörni?
Nézd meg a Konyhai trükkök menüben, jobb oldalon.

7) A tojásokat verd fel.
Hogyan kell a tojást felverni?
Nézd meg a Konyhai trükkök menüben jobb oldalon.

8) A felvert tojásokat öntsd a paprikához.
Keverd meg a tojásos paprikát.
Hagyd megsülni a tojásokat.

Kész a sült paprika.
A receptet Szebelédi - Kurucz Anita készítette.
Köszönöm Anitának a képeket és a receptet.
A recept könnyen érthető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése