Címkék

2011. augusztus 1., hétfő

Gombás, hagymás tojásrántotta

Hozzávalók

fél doboz szeletelt gomba
1 szál póréhagyma
4 darab tojás
2 csipet só
2 evőkanál olaj
konzervnyitó
serpenyő
fakanál
villa
kés
kanál
tál
tányér
1 vagy 2 embernek elég a 4 tojás.

Elkészítés
1) A 4 darab tojást törd fel egy tálba.

2) 2 csipet sót tegyél a tojásokhoz.

3) Verd fel a tojásokat.

4) A serpenyőt tedd a tűzhelyre.
Forrósítsd fel a serpenyőt.

5) 2 evőkanál olajat önts a serpenyőbe.

6) A szeketelt gombát tedd a serpenyőbe.

7) Vágd fel a póréhagymát.

8) Pirítsd a gombát és a hagymát.

9) A 4 tojást öntsd a serpenyőbe.

10) Süsd a tojásokat a serpenyőben kavargatva.

11) A tojásokat süsd félkeményre.
A tojások már ne follyanak.

12) A kész tojásrántottát tedd tányérra.

Kész a tojásrántotta. Könynen érthető reggeli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése